Så konstigt men ändå inte

Jag kan känna mina fötter mot golvet, blir varm i strupen av det nybryggda kaffet och tycka att det smakar gott.
Planera dagen (på nåt så när...)
Tycka att den nya bilen är ascool
Tycka det är roligt att fru är så exalterad över sin nya iphone
Åka till skolan och slutföra grupparbete senare på dagen.

Hur ?

JO

För det första lever inte jag eller fru genom våra saker vi vet att det bara är ting. Som igentligen inte spelar nå jävla roll alls.
Sedan är det Carina som får mina fötter mot golvet de stunder jag tvekar
Hon finns här hela tiden, en sådan stark männniska med en vilja som är obeskriv bar.
Den styrkan delar hon nu med mig, oss som vaknar upp till en ny dag.
Jag ska inte skämmas för att jag dricker kaffe, ler ända in i magen när jag sätter mig i bilen.
För så ska det vara!

Livet går vidare

Blir faktist illamående när jag skriver den meningen, blir för stort. fast än det är så...

En dag i taget

Känns bättre och så är det En dag i taget , el en timme i taget!





Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad det känns gott i hjärtat att läsa det här.

Du har så rätt.

Ha en underbar dag!



/Anna

2009-09-18 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0