I need KAFFE!!

har huvudvärk , min kropp saknar koffein. Snabb kaffe dont to a shit...
Antar att jag kommer stanna till och köpa en bryggare i stan då jag åker in och hämtar ellen.

Ang engelskan så är jag inne på sista veckan, sliter mig i håret men känns skönt att det snart är över.
Har dock lite för mycket att göra att jag har börjat stressa och då blir det inte mycket bättre.
Tror att det blir bättre bara jag har gjort 2 uppgifter som jag släppar med från förra veckan.

Måste hitta sladden till kameran så jag kan lägga upp kort igen, en blogg utan kort e bra tråkig.
så nu tar jag nåt från arkiven. Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

De här härliga bilderna måste få dig att längta efter nästa pyre!

2009-05-25 @ 16:52:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5soner1man
Postat av: Petra

Underbara bilder!

2009-05-25 @ 18:25:02
URL: http://ikigai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0