Flera födelsedagar vid liten släkt

Har tänkt på de här
Har massa saker som jag önskar mig när jag fyller år, men e de då inte me all rätt att jag får ha 2 ja kanske till och med 3 födelsedagar då släktskaran är liten? ;)

Jag fyller 29 i år men som ni ser blir jag ett barn inför denna dag , så därför lägger jag nu ut min önskelista

Kaffebryggare som ni tidigare nämnt ( Å nej måste ha en tidigare kommer inte överleva utan en till 14 juli)
Spikmatta
Blommor till mina tomma krukor
Tomatplanta

hmm ser att min ide är dum då listan faktist inte var så lång. så okej jag nöjer mig med en födelsedag med världens bästa släkt och goa vänner.


.........antar att jag nu måste göra klart bokresension som ska in imorgon...och inte sitta här och ordbajsa

Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Vi har ju en kaffebryggare stående... ny i kartong. Använd typ tre dagar eller vad det blev - sen köpte vi en mindre. Vi ville eg bara ha en för 2-3 koppar, men den där är fullstor. 10-12 koppar lr vad det är.



Det är en billig variant och jag vill minnas att den hade lätt för att sulla, man var tvungen att vara väldigt noga med att filtret sköts på plats lr nåt sånt...



Hur som helst får ni ta den. Men det blir dyrare för er att komma hit och hämta den, än det var för oss att köpa den... ;-) Fast i köpet ingick ju inte samma trevliga människor och goda fika, som ni skulle få om ni kom hit, förstås!!! =D

2009-05-24 @ 21:39:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298
Postat av: Petra

Jag har också sneglat på de där spikmattorna. Hintade lite till Pierre att jag önskar mig en sån :D Det visade sig att han också var nyfiken på dom.

2009-05-25 @ 18:29:39
URL: http://ikigai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0