De e mycke nu

Nu så är flytten över *pust* vart en prövning då jag vart sjuk.
men men är på bättringsvägen då jag är inne på 2 dagen me pencilinkur mot halsfluss.

Säkra tecken på att jag bor i hus:
* vaknar kl 6 på morgonen och vill gå upp och elda. (feberfrossan spelar in en anning..)
* tittar på tv-programmet Äntligen Hemma
* Stolt som en tupp över att källsortera ( antar att den känslan e kortvarig)
* Funderar ut frukost som går att grilla ;)



Nu hoppas jag bli bättre snart dels e det engleska som tickar som en bomb i mitt samvete.
Men mest vill jag nog gärna hålla på och små pyssla och boa in.

Härligt att vara online igen, har nu 3 bärbart internet yay


Kommentarer
Postat av: erika

den dagen du kommer på vad man kan grilla till frukost ska du ha ett stort tack!!

kunde nästan inte sluta skratta när jag läsre komentaren=)

2009-05-06 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0