Viktkamp på paus

Måste säga det högt så att jag slutar vara så hård mot mig själv.
Jag har inte ork , inte lust, inte , inte , inte !!
Så nu tar jag en paus i viktkampen , med det menar jag inte att jag ska hälla i mig onyttigheter.
Mitt mål är att stå kvar på vikten med max 1kg plus, får nästan räkna med det då kroppen är inställd på sådan extrem diet.

Jag väljer att göra så här istället för att göra något halvdant som leder enbart till att jag slår på mig själv.

Jag ska ta upp kampen igen då jag känner att jag har kraft och ork , för ner ska jag! Har jag byggt på mig dessa kilon under så många år så gör inte en liten paus nåt.



Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Klokt. =)

kram

2009-03-25 @ 13:56:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298
Postat av: Anna

Bra beslut, tjejen! Jag håller på dig!

2009-03-25 @ 22:41:43
Postat av: Petra

Väldigt bra tänkt syrran :) Kram!

2009-03-26 @ 10:59:55
URL: http://ikigai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0