Ångest inge pice of cake

Blä ont i magen och mår blä.
Har ångest och en del ågren över flytten, Vad detta står för har jag ännu inte nån koll på.
Kan vara det mega dåliga vädret, att jag nu städar ut oss från lägenheten...
Som vuxet barn är jag mega dålig på förändringar.

Så nu känns det kaos för jag har ingen koll på vad känslorna står för, behöver tid.
Tid att landa och känna efter men usch ..blä! skulle behöva lite sol som hjälp på traven alt ett möte (acoa)

nåt skoj att se fram emot har jag iaf på söndag då familjen åker pro kryssning med Birka paradise.
Ska sola i låsas solen och bada i pool :) Ska bli en rolig utflykt och firande av fru som fyller år.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag reagerar precis likadant. Man blir lite otrygg i nya situationer för man känner sig inte riktigt säker, men du ska se att det ordnar sig när du väl vant in dig. Ta det bara lugnt, en dag i taget och ibland "bara" en minut i taget. Acoa och al-anon möten är alltid givande.



Låter supermysigt med kryssning, njut allt vad ni kan och lite för mig med :) Hälsa Ellen, magen och gratta Jennie på födelsedagen! :)



Massa kramar!

2009-06-10 @ 21:21:18
URL: http://ikigai.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja just ja, fuskade till mig designen... det är en sån där färdig ;) Gillar när det är stilrent. Ska försöka mig på att fixa en egen design när jag känner att jag har ork och inspiration. Har förresten börjat med scrapbooking. Det är hur kul som helst!



Kram!

2009-06-10 @ 21:26:40
URL: http://ikigai.blogg.se/
Postat av: Vilda Lugnet

Du är så klok. Det känns lugnt att veta att du faktiskt kommer att göra det du säger - stanna upp i dig själv och känna efter vad det är som känns. Förstår att sol skulle hjälpa, den har en otrolig kraft faktiskt!



Men en kryssning är nog inte heller helt fel! ;-) Är den barnfri?

2009-06-11 @ 22:15:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5soner1man
Postat av: Vilda Lugnet

Men var är du, människa?! Jag blir ju oroliger ju...

2009-06-22 @ 20:35:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5soner1man

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0