Vissa har tur vi andra vanliga står snällt och väntar på vår tur

ingen kö för honom inte

Magnus muren en av de bästa i saik lag (bandy på is...) har ont i ryggen , vips så skall han röngas dagen efter ingen kö för honom inte. Själv som tidigare nämt väntar jag på min röngen som kan ta upp till 3-4 månader.

Nu kan man då tycka att han lever som elitidrottare och skall därför få gå förre , men vi andra som inte idrottar måste väl ha våra ryggar okej för att jobba el ?
 
Samma visa var det en kväll på akuten som var fullt med människor som satt och väntade , nämen då kom en hockye spelare från brynäs och vips fick träffa en doktor först ( han gick in av egen maskin så nå livs hotande skador fanns ej) Asså vad tycker vi om detta e det okej ? Vet själv inte riktigt vad jag tycker men visst känns det en anning surt iaf.

Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Jag kan inte se någon anledning att det skulle vara ok? Men så är jag ungefär noll idrottsintresserad också... skulle dock vara intressant att se hur en person som tycker det är ok argumenterar. Någon?

2009-01-19 @ 13:37:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0