Patrik Ekwall blandar ihop skvaller med sport

Vad har det med saken att göra Patrik Ekwall

Vill bara kommentera detta att jag tycker det är fult gjort av honom och sedan av vilken andlednig ?

Om de skulle vara ett par så har inte han någon rätt att outa dem!

Shame on u ! men det är väl så du skapar dig uppmärksamhet , håll dig till sporten och inget annat el så får du tänka om och börja för Hänt extra. Vet att han försöker framhäva att det är att klubben gör bort sig då de värvar någon på köpet men jag tycker iaf det luktar surt, en anning partisk som jag så är


Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Ehum... själv känner jag mig helt off, som inte läser skvaller... Såg härom dagen i någon rubrik - hörde förresten på radio om det också - att han inte kan simma. För det var väl han? Då funderade jag vad det hade med något att göra, men... vem han eventuellt är tillsammans med, det har jag ingen aning om. Antar att det är en kille?



Kul att du ger det en ny chans med bloggande! Jag favoriserar dig direkt! =)



kramen

2009-01-14 @ 08:03:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0