Life is good and Im good to Life

Jo nu har jag haft 3 dagar som jag känner att jag åter igen har makt över min kropp. Så nu är hoppet åter samt suget efter att kunna arbeta igen, känns kanon. Hade dock en dag igår utan träning vilket jag använder mig av pms uselt humör som ursäkt, men imorse tvingade jag mig till en promenad till dagis. Vilket var bra då jag fick energi till att städa när jag kom hem. Känner mig dock lite pirrig och nervös att börja jobba då jag varit borta från marknaden i över 3 månader nu, tappar självförtroende och glömmer att jag e jävligt duktig... Ska ta och kontakta TRR (trygghetsrådet) och hoppas få en tid hos en jobbcoch för att få arbeta bort den känslan. NÄ nu ska jag inte sitta här och babbla tydligen har jag sagt åt mig själv att skura golven å! blä

Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Fick du någon tid?

2009-01-19 @ 13:38:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0