Har jag valt fel diet ?

Surfat runt och läst om en person som gått ner 17kg sedan 22dec genom att äta smör och fett , grädde men inge vetemjöl,pasta,potatis m.m
läs mer på

shit hmm *suck*
Har en mega svacka själv , har tappat tron på att jag kan samt e frustrerad över att ryggen begränsar min träning.

Har dock kommit igång att träna på gym 2 gånger i veckan med sjukgymnasten. Program med 8 övningar (enkla ..)
som ger mig träningsvärk.

Nä nu e offerkofftan på vet inte hur jag ska få av mig den , började i måndags då jag vägde in mig på +-0kg,

Någon som har någon ide ?

Ska avsluta me nå skoj , var me ellen idag till badhuset ! tjo va skoj vi hade , ryggen pallade inte riktigt mot slutet men det var det värt :)

Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Jag planerar att börja med den diet du nämner. Vet inte hur seriöst det blir, eller hur jag ska säga - dvs hur strikt jag håller mig till det - men jag ska försöka undvika det som ska undvikas. Jag tror att om man fuskar, så blir det svårare att stå ut. Så länge man äter liiiite av det man inte ska, så finns suger kvar. Tror jag. Som med alkohol... ;-)



Men till dig. Du ska använda den metod du tror funkar för DIG. Det är ju så att det går i trappsteg med viktnedgång, säger de. Man går ner hur lätt som helst, för att sen stå still ett tag. Så håll i, jag tror säkert du kommer fortsätta gå nedåt, om du fortsätter med samma strategi som du påbörjat.



kraaaam

2009-01-30 @ 21:39:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0