Diskbråck

Har sedan en tid tillbacks haft problem med ryggen , ja sanningen e den att jag har haft det sedan tonårs tiden.
Men nu vill det inte släppa utan stör mitt väsen dagarna i ända.
Så nu är det dags för en förändring , jag vägrar att acceptera att jag måste be min dotter leka i sängen med mig så jag kan lägga mig ner då det gör som mest ont.

Hjälp av doktor nja det är väl sisodär sjukskriven samt tabletter, men är väldigt glad att äntligen fått kontakt med sjukgymnast så nu skall vi börja träna lätt så att jag sakta men säkert kommer kunna åter få makten över mitt liv.

Att det ska vara så jävla svårt att i detta land få rätt till vård !!
När min doktor sjukskrev mig så berättade hon att försäkringskassan endast kommer betala för 3 veckor, samtidigt som hon sa att det kommer ta lång tid att bli bra i ryggen då jag gått så länge med detta problem. *suck*

Att jag gått sådan lång tid med problemet kan ju förklaras av att jag i års tid har försökt fått en doktor att lyssna på mig , men har fått komma till 4-5 olika på så kallade akuttider då man här i gävle inte får boka en tid. *förrvirad*

Ja ja nu är läget som det e , jag vill ha mitt liv tillbacks och det tänker jag kämpa för.

Detta genom träning samt viktminskning, tar hjälp av VV (viktväktarna)

Idag har jag gått med min dotter till dagis e väldigt stolk

Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Vad har du fått för tabletter? ser lite sträng ut och hoppas att du håller koll på vad du petar i dig - och varför

2009-01-14 @ 08:05:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298
Postat av: pia

inge knarkbajs tabletter utan värktabletter som siktar sig in mot värk i ryggen , änvänder dessa enbart vid sängliggande läge. föredrar tens apparaten som smärtstillande. men glädjande nu e att jag 2 dagar nästan varit helt utan smärta.

tack för din omtanke vännen min , saknar dig

2009-01-14 @ 10:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0