Ang drogtestning under grammisgalan

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article4135547.ab

Artister var upprörda så de flydde fälten samt kännde sig så himla kränkta.
För mig kan detta endast betyda att dessa har något att gömma.
Varför inte berömma poliserna som var på plats samt att vara en förebild mot droger.

Droger finns i alla brancher så jag har svårt att förstå varför de kännde sig så kränkta! Polisen väljer ju även ut de som uppförde sig märkligt. 

Klerups aggerande under galan var ännu mer pinsamt då han i sitt tacktal trakade ner på de poliser som gjorde sitt jobb.

Ungdomar i skolor får lämna prov , personal på sina arbeten med mera så varför inte artister

Kommentarer
Postat av: Petra

Snacka om dåligt! Det är precis som du skriver, artisterna borde vara bra förebilder och berömma poliserna istället. Ganska genomskinligt vilka som använder sig av droger då de känner sig "kränkta". Själv skulle jag gladeligen gå med på att ta prover. Har man inget att dölja behöver man inte vara emot drogtester.

2009-01-12 @ 12:51:23
Postat av: Vilda Lugnet

Jodå, nu tänker jag kommentera varenda inlägg du gjort!!!! ;-)



Såg du att jag också skrev om det här? Antingen är det som så ofta, att vi tänkt i samma banor - eller så har du knyckt tanken av mig?! ;-)

2009-01-14 @ 08:07:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0