Synpunkter på kvällens schlager deltävling

Asså YAY åt alcazar men inte var emilia nå att ha.
Är det någon annan än jag som sett filmen Vuxna människor ? emilias låt var en kopia av filmens ledmotiv sjungs av lisa ekdal och bo kasper.

Tyckte Carolina of Ugglas skulle ha gått vidare ist.

Är dock lite förvirrad över dueler och internationela juryn , men nej nej jag ska inte vara den som är emot utveckling.
Tur är att jag får träna på att haja det hela hela 5 lördagar i rad.

Diggade även första låten, men ska vara ärlig att säga att brösten kan ha talat till mitt undermedvetna och fått mig att tycka så.

Gjorde hemlagade poppers kvällen till ära en riktig hit.
jalapeno, philiadelfiaost, lindad i becon. mumsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0