Snö helvete och influensa skit

Jag vill vara en björn och gå i ide !!
*host host*

uffa har ingen mat lust heller så för att bibehålla LCHF dieten så blir det ostskivor med bregott på lite då och då.
Sedan gör jag en lätt middag stek med bearnise och sallad.

Asså det kan tyckas enkelt denna diet då man får äta mycket gott , men kan tala om att man har dagar då grädden och fettet står en upp i halsen och längtan till en fruktsallad e stor.

Men nå stor svacka har jag inte kommit till en så det gör mig glad , samt har jag aldrig förr fått detta resultat :)

nä nu ska jag gå och sova och tycka synd om mig själv är ju sjuk ...huhu

Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Oj, vad jag tycker synd om dig!!! Tycker du synd om mig tillbaka då? Så kanske vi blir friskare fortare? ;-)

2009-02-09 @ 08:27:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0