LCHF och nystart me livet

Efter en veckas borttappad energi och insperation är jag nu redo att satsa igen.
För att kunna behålla energin så har jag gjort en del ändringar så att jag skall må bättre vid nästa svacka.
Har sagt upp mitt konto på WoW (world of warcraft) har spelat alldeles för mycket som i sin tur fått mig att inte delta i riktiga livet.
Har kontaktat TRR och fått min första samtals tid inbokad.

Min plan är att få TRR att betala för 9veckors praktik som jag saknar för att få mina betyg fullbordad,
med detta kommer jag få 3 mål uppfyllda
1. att äntligen få fullständigt betyg
2.få upp arbetsglädjen och självförtronde ef 4månaders frånvaro från arbete
3. att få in en fot och kontakter här i gävle.

Så nu lite mer ang LCHF en diet som handlar om att ta bort kolhydrater samt äta mycket smör och fett så kroppen förbränner mer av detta.
Skall sluta äta pasta,potatis , stärkelser, bröd, socker
Skall äta kött av alla slag , grädde, smör, vitkål, grönsaker, ost, oliver, ägg, m.m

VV fungerar bra men det har inte fått mig att sluta krejva efter sötsaker , sparar poäng för att få äta dessa chockladbars som i sin tur gör mig ännu mer sugen.. Denna diet får frossa och det känns gött

Socker och mjöl e bajs ut me dessa och in med ny energi :D

wiss me luck

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller tummarna och önskar stort lycka till med nya dieten! Vet många som har nått bra resultat och mått bra med LCHF så med lite envishet kommer du klara det!! Kram

2009-02-01 @ 14:51:01
URL: http://www.metrobloggen.se/curlingmamman
Postat av: Vilda Lugnet

Hej vännen! Jag har också sagt att jag ska börja med denna diet just i morgon. Få se om det blir så fullt ut lr om det dröjer någon dag - har inte hunnit handla rätt grejer än.



Läs mer i svaret till din kommentar hos mig. =)

2009-02-01 @ 15:19:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0