Kärlek är

ATT
få tidningen i sängen och känna doften av kaffe
ATT
få gå och sova i nybäddad säng som jag sluppit bädda i då jag är för trött

ATT
få gå och bada och fru kommer in med musik och levande ljus
ATT
få hålla om min dotter och få känna hennes doft.
ATT
se min fru i ögonen och få känna att jag är älskad för den jag är
ATT
bygga lego med ellen
ATT
sjunga Slumra in även om det blir 20 gånger ibland
ATT
få njuta av att vara förälder
ATT
veta att jag snart ska få sova brevid min underbara fru och dotter

God natt


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Stumpan!



Blev rörd när jag läste "kärlek är"

Mycket vackert skrivit.



Hälsa frun & krama dottern.

Kram pappa

2009-02-24 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0