Jobb sökar tankar

Uffa så här länge har jag aldrig förr varit utan ett jobb !! :(
Sökt hit och dit men inge napp än , längtar nu verkligen till TRR !

Behöver lite puchning och cochning från dem nu , självförtroende får sig lite utmaningar då jag får nej el då de inte ens hör av sig alls då man sökt.

En skoj sak eller skoj de vet jag inte om det är , men har äntligen kommit över min "hata högskolan känsla"
för nu e jag anmäld till högskoleprovet :0
Har bestämmt mig och det finns inge alternativ jag ska helt enkelt in på socionom utbildningen.

Jag kommer helt enkelt bli en kanon socionom och utbildningen behöver mig . PUNKT.
Kommer jag inte in kommer jag gå dit ändå PUNKT


avslutar me en söt bild på de fyrbenta i familjen. Hoppas jag blir katt i mitt nästa liv.
Dock vill jag då komma till en familj som inte glömmer bort att mata mig då de får barn.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0