Jag älskar när jag får tuta !!

De e sant , det händer inte ofta men när jag väl använder bil tutan så riktigt njuter jag.
Lite elakt lite "men herre gud hur tänker du" vilket då höjer mig själv som en bättre chufför.

Men tex. när jag skall köra ut ur garaget och det står en bil parkerad för utfarten ja då tuttar jag rejält.

En sak är säker jag använder den inte om jag inte absolut behöver. Men när jag väl gör de så som rubriker lyder så passar jag på att njuta rejält. 


Så en LCHF maträtt som njöts igår till middag.
Fylld paprika med kyckling och becon samt philiadelfia ost gratinerad på spenatbädd i ugn. 
En förre bild , vart ingen efter bild då vi var så hungrig.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0