Damm it rygg jävel

Smärtan är och hälsar på igen, crap.
Pratade med min sjukgymnast idag och har fattat det sedan länge det han sa idag.
- det är nog en bra ide att du försöker hitta jobb som inte är dyngs arbete..
för din rygg kommer vara såhär upp och ner , bara hålla tummarna att den inte blir för dålig.

Det är därför jag har siktet inställt på att plugga till socionom , så att jag kan fortsätta arbete med det jag tycker om, men dagtid och hyfsat bra betalt.

Jo de e ju bra att hitta lösning och göra det till nå bra men idag känner jag mig lite sorgsen.
Älskar ju att jobba dygn...

Å vet ni vad jag tänker låta mig vara ledsen idag!!


Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Har du varit till någon så kallad alternativ person? Dvs inte sjukvård utan kanske kiropraktor eller liknande?

2009-02-23 @ 20:37:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298
Postat av: pia

jo det har jag en kiropraktor som är alternativ medecinare och akupunktör.

fått 4-5 behandlingar me akupunktur har hjälpt men gör det inte längre :(

2009-02-23 @ 21:39:34
URL: http://mammispia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0