Äntligen får min schlager bög komma ut !!

Jippi kväll börjar melodifestivalen !!
Vill gärna inte tycka om den men på något märkligt sätt vill kroppen stå upp och göra en magnus carlsson
= slå med höger hand mot höften i takt med musiken och gå göra minidisco steg

Jag tycker om allt och all och blir exptert på ämnet! Blir arg om fel låt går vidare och säger att jag aldrig mer skall se , vilket är en lögn då jag veckan efter sitter där lite i smyg och åter dräglar av spektaklet.

Två Stora saker som gör denna melodifestival lite extra krydda
1. Tack Carola för att du inte är med får utslag och mår illa fler veckor efteråt
2 . Till valet av program ledare , LÖVE u petra




Kommentarer
Postat av: zandra

Hej Pia!

Det är så roligt att höra om andra som också pysslar med LCHF! Dela med sig av kunskap och tips :)

Helgmys har jag inte varit så mycket för, men igår när jag blev bjuden av Jessica på mintchokladmoussen bestämde jag mig för att det får bli mitt helgmys. Jag kommer även lägga ett par hallon på toppen av det, då jag tycker mörk choklad har lite för mycket smak :)

Bänka dig i soffan nu för snart börjar Tv:n.. Eller ja, 2 timmar kvar, men ändå!

Kram på dig!

2009-02-07 @ 18:02:34
URL: http://zandraslchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0