Sista helgen i lägenhet

oboj nu äntligen e de nära första flyttlasset med möbler går på lördag och slutgiltiga på söndag.
Vi bor nu med väldigt lite saker och kallt på vägarna, har kört ut massa flyttkartonger så flytten ska gå smidigt.
Ett litet hot är förkylningskänningar hos både mig och ellen , de har jag då verkligen inte tid med.
För på måndag börjar min 100p engelska b samt massa punkter som skall göras.

Sålde på loppis igår , åkte med full lånad kombi och kom hem med en flyttkartong och en låda böcker bara.
Känns kanon att bli av me massa skrot! 580kr plus efter bord och de inköp jag gjorde.

I morgon går sista svängen till återvinningen då med släpp , en lúgn känsla sprider sig i kroppen av att bli av med djunk som vi inte behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0