Så kom resultatet på röngen

Fick post idag från en läkare jag aldrig träffat med innehållet:

Vi har fått beskedet av din magnetröngen som visar på högersidigt Diskbråck.
PUNKT

Jaha , kom ju inte som en överaskining men vad händer nu ?
Kunnde inte läkaren skrivit det , har du funderingar kring detta bla ha bla ha så var vänlig kontakta mig.
Nä bara punkt ?

jaja kommer ringa imorgon ändå och be honom vara så vänlig och prata med mig.

Känns skönt iaf att få rätt diagnos och inte ischas som jag haft de 2 senaste sjukskrivningarna.

Ryggen mår sisodär , är inte sängliggandes vilket är bra men är enormt begränsad i det dagliga livet.
Så såklart funderingar finns hos mig hur kan jag jobba och vad händer här näst.
Kan det bli bättre eller får jag leva med att vara liggandes i smärta av och till samt vara begränsad ?

Nä nu måste jag rusa till TRR

P.s skönt att vara igång me bloggen igen


Kommentarer
Postat av: Petra

Så det fanns inte ens ett telefonnummer på lappen?!?Fy vad dålig stil av dem!

2009-04-07 @ 13:49:06
URL: http://ikigai.blogg.se/
Postat av: Vilda Lugnet

Skönt med ett svar! Bekräftelse på det du misstänkte. Men håller med Petra; vad dåligt att inte ha med någon som helst mer info än det du säger!

2009-04-07 @ 18:45:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298
Postat av: Lina

Tror du inte att Sthlms-Dr.´n skickar vidare tillbaka till Gefle-Dr.´n då och att du får mer info. från den snubben snart?...Hoppas! Kommer du på morgonkaffe kl.9.30? Kram/L.

2009-04-08 @ 00:31:44
Postat av: pia

nopp det var från hälsocentralen här jag fick brevet. av nån vikarierande doktor som jag aldrig träffat för.

2009-04-08 @ 10:57:47
URL: http://mammispia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0