Lyckad dag trots dödsångest på natten

ta det lugnt mina kära , jag är lite av en hypokondriker och kom på att ellens dagis kompis pappa kom hem från mexico förra helgen och då fick jag för mig att familjen hade svininfluensan. Å detta kl 3 på natten ...

jaja nog om de ! har haft en effektiv dag
kommit igång med engelskan b , ska gå vägen har dock svårt för grammatik och stavning. ingen nyhet då detta även gäller svenskan.
Fick hjälp av käre far och skjusa 1 lass till återviningen och 2 lass me släpp till huset. Perfekt
Fått godkänt att TRR betalar motsvarande akassa under de 5 veckor jag pluggar. YAY!!

Nu kär och galen i min vackra fru som ska hjälpa mig med grammatik innan det är dags att sussa söt.
Å vad jag önskar att munsåret jag dragit på en vecka försvinner så jag kan få lite hångel.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Hoppas munsåret försvinner snabbt då! ;-)

2009-04-28 @ 07:43:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0