Intervju först och sedan förvirring

Intervjunb gick bra, känner att jag verkligen pratade från hjärtat och det hördes att jag ville ha jobbet.
Så nu är det bara till att vänta.
Fick frågor som :
vad gör dig till en bra ledare
vad har du för tankar kring den ekonomiska krisen
Varför ska vi anställa dig
m.m

Skoj ! känner att jag gjorde mitt bästa och har redan börjat planera hur jag ska arbete ...
så nu ska de bara ringa och säga att jag får det.

Sedan åkte jag för att svira om till sommardäck. Där upp stod förvirring
Har haft mina däck där på förvarring men vart en anning paff då jag såg att det inte var mina däck de tog fram.
Utan 5 slitna michelin däck!
Jag stod på mig och sa att det där inte var mina och berättade att jag köpte helt nya nankan av dem.
Fick e hon dum i huvud blickar , speciellt eftersom fäljarna passade.
Men efter ett tag så började chefen och hans undersåtar leta desperat i alla vrån och vips så fann de mina.
De hade en lapp på sig som stod byt till nya ?
Jaja det slutade lyckligt , chefen var alldeles paff och fattade inte hur det hade gått till och gav därför mig rabatt.
Riktigt skönt att crusa me sommar däck.

Nu ska jag ta och fundera på hur vi ska ordna med familjelivet om vi båda ska arbeta 8-17
kan bli knepigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0