Fredag 13 April

För 2 år sedan tog jag körkort!!
Skönt att ha prövotiden över, kommer fortsätta hålla hastigheterna men det är liksom skönt att veta att inte kortet ryker.

Damm förkylningen sitter som sten i min hals , låter som kalle anka.
Väck med dig har massa att göra , bland annat en anställningsintervju på onsdag.

To do list:
Kratta klart vid huset och ta reda på högarna
Träna tis
Till återvinningen (2-3vänder)
Klippa mig inför intervju
Intervju
Köra vindgrejer till husvind
Stjäla sand till sandlådan (kommer bli intressant, vem vill vara medbrottsling ? behöver bärhjälp)


Imorgon åker vår vhs samling till återviningen , så sista chansen ! är det nån som vill ha 5 kartonger vhs ?

Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Du måste skoja med mig?! Är det TVÅ ÅR sedan du fick körkortet???? På allvar? Säker på att det inte är ett år?



Fan, vad fort allt går.

2009-04-13 @ 11:50:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298
Postat av: Anonym

jo säker 2 år , 1 år sedan vi skaffade bil däremot

2009-04-13 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0