Bara babbel

Äntligen vart vi av med alla vhs , dock fick de bränna upp i helvete.
Nu så är vind tömt , känns nice och som att flytten e under kontroll.

Åkte till huset med de sista sakerna från vinden, vart pyssel sugen så satte upp gardiner i vårt sovrum samt ellens.
Tänk vad ett par gardiner kan få det att kännas hemboat. Även ellens djurtavla kom på plats så nu känns det som ett barnrum.
Tänk om jag kunnde lägga upp kort , de vart så fint :)

Nu sitter jag och tänker på frugan som måste jobba över stackarn! Deadline idag och det var krångel så hoppas hon kommer hem ... å hon som ska upp med tuppen för att åka på ett seminarium i stockholm imorgon.
Min gumma, buissnes women.

Väntar på besked på jobbet i sandviken , har även kommit upp en till tjänst i samma företag men som är riktat mot ungdomar. känner i tåna att jag skulle pasas bättre för den tjänsten så jag sökte det idag med.
Hoppas de resonerar som jag!

Ang engelska B så har jag fått det beviljat från komvux i älvkarleby trots att jag inte har flyttat dit än:)
dock måste skatteverket fått in min anmälan om flytt innan komvux kan anmäla mig till kursen som börjar på måndag.
ÅÅåååå skynda skynda då!

Nu så har jag babblat av mig , samtidigt som jag tittar på musses klubbhus för 985+1 gången ;)
klassiker förre maten, som idag blir ungsbakad falukorv med potatis.



Kommentarer
Postat av: Vilda Lugnet

Varför ska du läsa eng b? Jag förstår inte... tror jag frågat förut, men minns inte var, så jag vet inte om du svarat...

2009-04-20 @ 22:19:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298
Postat av: jessica

Najsfillebajs att du skall plugga engB tycker jag, spec i skutan. Då kommer du få Eva-Britt som lärare och hon är ju även rektor på skolan. Jätterar tant!

2009-04-21 @ 11:05:57
Postat av: pia

Ska läsa in engelska B för att komma in på programmet förskolärare/fritidspedagog mot multikulturena barngruppper.



har gett upp drömmen om att bli socionom , måste ha betygmedel 18 minst för att komma in å jag har 15...



men med denna lärarexamen samt min behandlingsassistent utbildning så hoppas jag och tror att jag kommer få arbeta med de barn jag vill.

2009-04-21 @ 13:00:06
Postat av: Vilda Lugnet

Åh, vad intressant! Blir det isf enl gamla (nuvarande) lärarutbildningen lr den nya? Jag vet inte om den nya är klar lr om det "bara" är på diskussionsnivå än?



Men du menar alltså att du ska plugga ytterligare 3-4 år??? Imponerande! =)

2009-04-22 @ 08:24:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10298

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0